Urskauen agilityklubb inviterer til blåbærstevne lørdag 6.juni kl 11![]()
Stevnet kjøres fortløpende.
Det vil bli 2 ulike baner med 2 forsøk på hver.
Banene består av hopp og tunneler.
Startende hund må minimum ha fylt 12 mnd, og ikke ha napp fra offisielt stevne.
Barn u/12 år kan starte med erfaren hund.
Max 25 ekvipasjer.
Det vil bli tre størrelsesklasser:
Small, 10cm (opp til 35cm i mankehøyde)
Medium, 20cm (opp til 43cm i mankehøyde)
Large, 30cm (over 43cm)
Stevnet foregår innendørs i uoppvarmet hall.
Dommer: Oda Mee
Pris: 150,- pr bane.
Husk vaksinasjonsbevis.
Påmelding til Jeneba Øgard Kanu på Mail: Jeneba_kanu@outlook.com eller SMS: 92449632 innen mandag 3. juni.
Vi trenger navn på hund, størrelse og navn på fører og hvilke/-t løp du skal delta i (A og/eller B).
Vipps 150,- pr løp til #83519 ved bekreftet påmelding, merk med blåbær og navn på hund og fører.
Vi premierer alle juniorer under 16 år ![]()
Veibeskrivelse finner dere her:Her finner du oss