Urskauen agilityklubb inviterer til blåbærstevne lørdag 6.juni kl 11Stevnet kjøres fortløpende. Det vil bli 2 ulike baner med 2 forsøk på hver.Banene består av hopp og tunneler.Startende hund må minimum ha fylt 12 mnd, og ikke ha napp fra offisielt stevne.Barn u/12 år kan starte med erfaren hund.Max 25 ekvipasjer. Det vil bli tre størrelsesklasser:Small, 10cm (opp til 35cm i mankehøyde)Medium, 20cm (opp til 43cm i mankehøyde)Large, 30cm (over 43cm)Stevnet foregår innendørs i uoppvarmet hall.Dommer: Oda Mee Pris: 150,- pr bane.Husk vaksinasjonsbevis. Påmelding til Jeneba Øgard Kanu på Mail: Jeneba_kanu@outlook.com eller SMS: 92449632 innen mandag 3. juni.Vi trenger navn på hund, størrelse og navn på fører og hvilke/-t løp du…